Tuesday, December 20, 2016

කටට දීම 3

කටට දීම3


මම ඉස්සරහින් ගියා.නැන්දා මට පිටිපස්සෙන් ආවා.මඩුව ගොඩක් දුර වගේ.ගෙයක් වත් පේන්න නැහැ.ඔහොම යනකොට මඩුව හම්බුනා.බිම පැදුරු වගේ දාලා තිබ්බා.දර කෑලි හැමතැනම.මම නැන්දා දිහා බලන්නේ නැතුව.දර අහුලන්න ගත්තා.නැන්දා පුදුමෙන් වගේ මං දිහා බැලුවා.එයා මගේ ලගට ඇවිල්ලා.පුතේ ඇයි ඔයා මාත් එක්ක කතා කරන්නේ වත් නැත්තේ.ඔයා මාත් එක්ක තරහයිද.නෑ නැන්දේ මම දැක්කා එදා අර නාන තැනදි වුන සිද්දිය නිසා ඔයා කාමරේට වෙලා අඩනවා.මට ඔයා ගැන ගොඩක් දුක හිතුනා ඒකයි කතා කලේ නැත්තේ.මම ඔයාට වැරැද්දක් කලේ නැන්දේ.මට සමාවෙන්න.අනේ පුතේ මම ඇඩුවේ ඔයා මට කරපු දේට නෙමේ මම ඇඩුවේ සතුටට.මගේ මහත්තයා දාලා ගියාට පස්සෙ sex feeling එකක් ආපු පලවෙනි වතාව.ඔයා මට ඒක කලා.මට ඒක ගැන ගොඩක් සතුටුයි.මට ඔයාව ආපහු ඕනි කියලා.මාව බදාගත්තා අඩාගෙන.ගෑනි අකමැති නැහැ එහෙනම් මට.මේකිට මෝල.මම එහෙම්ම නැන්දගේ තොලුයි මගේ තොලුයි එකතු කලා.නැන්දා එක පාරටම පස්සට ගියා.එක පාරටම ඇදුම් ගැලෙව්වා හම්මේ.bra පෑන්ටියක් වත් ඇදලා නැ.මමත් මගේ shirt එකයි කලිස්මයි ගැලෙව්වා.

ඊට පස්සේ නැන්දා කෙලින්ම මගේ ඇස් දෙක දිහා හරිම වල් විදියට බැලුව, ඒ බලපු බැලිල්ලට මාව හීතල වෙලා ගියා….‘පුතා දැන් ඉලංදාරියෙක් වලා වගේ, නැන්දටත් හුකන්න ඕනැ වෙලා නේද?’ …ඒ වෙලාවේ මගේ පයිය නස්තාරෙටම නැග්ග, අඟල් 7 ක් විතර දික් වෙලා වගේ…. එච්චර කවදාවත් දික් වෙලා නෑ. XXXLovers සයිට් එක බලල අතේ ගහද්දී වැඩිම වුණොත් අඟල් හයක් විතර දිග ඇති…, ඒත් මේක සිරාම සිද්දියක්නෙ….නැන්ද හෙමින්ම මා ගාවට ඇවිල්ල මට තොලක් දැම්ම, මාත් නැන්දගෙ දිව සූප්පු කරන්න ගත්ත. හප්පා නැන්ද ගාව තියෙන සුවඳ….‘දැන් නැන්දගේ ඔක්කොම එලියෙ. හප්පා හුත්තෙ තියෙන මයිල් කන්දරාව, ඒත් ඒක ලස්සනට පීරල වගේ

තියෙනව.නැන්ද මගේ පිට පැත්තේ තියාගෙන හිටපු අත් දෙක හෙමින්ම ඇඟ දිගේ පාත් කරගෙන කලිසම ඇතුලෙන් යටට දැම්ම, නැන්දගේ එක අතක් පයිය ගාව, අනිත් අතින් මගේ තට්ටම මිරිකනව. යකෝ බැන්දට පස්සෙ ගෑණියෙක්වත් මෙච්චර සැපක් දෙන එකක් නෑ. මට ඒ වෙලාවේ ආහ් … ආහ් …. කියල කෑ ගැහුණ….ඊට පස්සෙ නැන්ද මගේ පයිය කෙලින්ම කටේ දා ගත්ත,… දෙපාරක් උගුර ඇතුලටම දාගත්තා. මම දඟලද්දී නැන්දා පයිය මිරිකල අල්ලගෙන එයාගේ මූණට තියා ගත්ත.මම කොන්ඩෙන් අල්ලා මගේ පයිය දුන්නා නෑන්දගේ කට ඇතුලටම.මම නැන්දව උස්සලා මඩුවේ තිබ්බ මේසෙක ඉන්දුවා.මම ගිහින් පූසට ඇඟිල්ල දාල ටිකක් කැලතුවා. ඒක හොඳටම තෙත් වෙලා. ඇඟිල්ල ගහල කලතනකොට ලීක් වෙච්ච ඒව මයිල් එක්ක කැලතිලා චස් චස් චස් ගාල ඇහෙනව.ඒකෙන් එන සුවඳේ බැරිව…. මගේ පයිය ආයිත් නැගීගෙන අව.නැන්දේ මේ පයිය ඔයාගේ චූවට දාගන්න ආසද.අනේ කොල්ලෝ ඕක දාන්න.මට ඉන්න බෑ.නැන්දට මෝල.මම පයියෙන් මුලින්ම හුත්ත තැලුවා පයියෙන්.ඊට පස්සේ හිමීට පයිය එබුවා ඇතුලට.හුත්ත තදයි මොනවා නැතත්.මම ටිකකින් පයිය ඒකට දාල ගහන්න ගත්ත. ඔහොම පැය බාගයක් විතර ගැහුව,මගේ පයිය දැන් ලේසියෙන් බහින්නෙ නෑ, පොඩි කාලේ නැන්ද ගැන හිත හිතා හිටපු ඒව මටක් කර කර දැන් නැන්දට ගහනවනෙ කියල හිතල වේගයෙන් ගහගෙන ගහගෙන ගියා.නැන්දා කෑ ගහනවා අම්බානෙක රිදෙනවලු.ආඅහ් ආහ් කොල්ලෝ.චූව රිදෙනවා.හිමීට.මම මුකුත් හිතන්නේ නැතුව හුකාගෙන ගියා.නැන්දා මට ආදරෙයි නේද.මම කියන දේ කරනවා නේද.ඔව් පුතේ .මට හුකන්න ඕනමි දෙයක් කරන්න.මම නැන්දව පිදුරු ගොඩේ දනගැස්සුවා.මම දන්නවා කොල්ලා කරන්න යන දේ අනේ අනේ.නැන්දට පුකේ අරින්න නේ යන්නේ.මම bathroom එකේදි ගොඩක්ම කරන්නේ මගේ පුකේ හිලට ඇගිල්ල දාගන්න එක පුතේ.ahhhඑහෙම කියපු නැන්ද ඩොගී ස්ටයිල් එකට නැවිල යටින් එයාම ඇඟිල්ල දාල පුකේ හිල ලොකු කළා. ඊට පස්සේ ඇඟිලි දෙකක් දාල පයිය දාන තරමට ලොකු කළා. පුක් ගෙඩි දෙක සට සට ගාල හෙල්ලෙනව….. කෙනෙක්ගේ පුකකට පයියක් දාන එක හිරිකිත වැඩක් වුණත් ඒ වෙලාවේ ඒක ලොකු සැපක්. … මම මුලින්ම එයාගේ පුක ඇතුලට දිව දැම්ම, මට හිතාගන්නත් බෑ ඒ වගේ දෙයක් මං කරන්නෙ ඇහි කියල. ඒත් දිව දාගෙන දාගෙන ඒක ට සැප දුන්න. නැන්ද ඇස් දෙක උඩ දාගෙන ආ ආහ් ආහ් කියා කෑ ගහනව….ඊට පස්සෙ පයිය නැන්දගෙ පුකට දාල තද කලා, ahhh තියෙන සැප. නැන්ද ඊට පස්සෙ කකුල් දෙක ලං කරල පුක තද කළා. දැන් පයිය හොඳටම හිර වෙලා, ගහන්නත් බැරි ගානට මිරිකෙනව.නැන්දට රිදෙන නිසා මම හිමීට ගහන්න ගත්තා.මට බඩු යන්න ලංවෙනකොට මම හයියෙන් හුකාගෙන ගියා පුකට.සුදු පුක චොක් චොක් ගාලා හෙල්ලෙනවා.ගෙඩි දෙක ගෙජ්ජි වගේ හෙල්ලි හෙල්ලි තියෙනවා.මගේ ඇගම සීතල වෙලා බඩු ලෝඩ් එකක් නැන්දගේ පුකේ හිල ඇතුලෙම විද්දා.ahhhhhhhh පයිය ගත්තාම නැන්දගේ පුකෙන් සුදු පාටට මගේ කැරි ටික ලීක් වෙනව…


හෙට ඉතුරු කොටස

No comments:

Post a Comment