Monday, December 19, 2016

කටට දීම 2

කටට දීම 2


මේක නම පුරුවේ කරුම.මම මගේ මෝල් පයිය ජොකාගේ ඔබාගෙන කලිසමත් උස්සගෙන මුකුත් නොවිච්චි ගානට බස් එකට නැග්ගා.මම හිටගෙන ආපු නිසාම මට පුටුවක් සෙට් වුනා පිටිපස්සේන්ම.සොනාලි නැන්දා ඉස්සරහම ඉදගෙන.ශික් අතට අහුවුනු chance එක මගහැරුනනේ.මට ඔහොම නැන්දා ගැන හිත හිත ඉදලම බස් එකේ නින්ද ගියා.හීනෙනුත් පෙනුනෙ සුලේකා නැන්දගේ ලොකු ගෙඩි 2 මගේ පයිය උඩ හෙලවෙනවා.පුතේ නැගිටින්න අපි මලගෙදර ඉන්නේ.අම්මා මගේ ලස්සන හීනේත් බිදලා දැම්මා.මම පට්ට කම්මැලිකමෙන් බස් එකෙන් බැස්සා.

දැන් ඉතින් දුක මෝඩ් එකට බහින්න ඕනි.ඔන්න ඔහොම සීයත් බලලා මම පාඩුවේ ඉදගත්තා.කතා කරන්නවත් කොල්ලෙක් නෑ.ඔක්කොම වයසක එවුන්.ඒ මදිවට උන් ඇවිල්ලේ කොල්ලගේ ලොකු කියලා කියනකොට නම් එපා වෙනවා.ඔන්න එහෙනම් රෑත් වුනා.මලගෙදරට එහා ගෙදර තමා අපි නිදාගන්නේ.ඔන්න මම නිදාගන්න යනකොට ජනේලෙන් දැක්කා සොනාලි ඇන්ටියි අම්මයි නාන්න යනවා.මේ පැත්තේ ඇතුලේ bathroom එහෙම නැහැ එලියේ තමා.මම ඕනි මගුලක් කියලා හිමීට නාඩි ඔලුව දැම්මා.දෙන්නා වල් පල් කියව කියව නානවා.සොනාලි නැන්දගේ දිය රෙද්ද ඇගට ඇලිලා නිසා පුකේ ඇන්ඩ් ගෙඩි size හරියට බලාගන්න පුලුවන්.ඔයා එහෙනම් නාලා එන්නකෝ කියලා අපේ අම්මා ගියා.නැන්දා තනියම.මම ඉතින් නාඩි තව ටිකක් ලගට ගියා.එතන පොඩ්ඩක් ලිස්සන නිසා.මම හිමීට ගියේ.චරාආඅස් බුදු අම්මෝ මම ලිස්සලා වැටුනා.නැන්දත් බය වෙලා එතනට මොකද පුතේ මෙතන කරන්නේ.නැන්දේ මම මේ කකුල් හෝදගන්න ආවේ.කෝ එන්න කියලා මාව නාන තැනට අරගෙන ගියා.ගලක ඉන්දුවා.මෙතන වැඩිය වට පිටට පේන්නේ නෑ.නැන්දට line එකක් දාන්න හොද වෙලාව.නැන්දා මගේ කකුලේ තුවාල හොයනවා දනගහගෙන..මට දැන් කුක්කු අතර හිල හිටන් පේනවා.මගේ පයිය නිකන්ම නැග්ගා.දැන්නම් ජොකා දාලා නැති නිසා ශෝටත් එක්ක ඉස්සිලා.නැන්දේ තව ටිකක් කකුල උඩ අත්ගාන්න එතන රිදෙනවා වගේ.නැන්දා අත උඩට අරන් එනකොට නොදැනුවත්වම මගේ පයියේ අත වදිනවා.නැන්දා පොඩ්ඩක් පස්සට වුනා.අනේ අනේ මේ මොකද.නැන්දේ ඔයා අද කැලෑවෙදි පටන් ගත්තු එක ඉවරයක් කරන්නකෝ.අනේ ඔයාගේ අම්මා එයි.අනිත් එක මම ඔයාගේ නැන්දා.මේ වැරදි වැඩක්.අනේ plz නැන්දේ.මගේ අඩෝවැඩියාව නිසාම මගේ කලිසම ලාවට පාත් කරලා නැන්දා දැන් පයිය මිරිකනවා.ගෑනු අතකින් පයිය මිරිකනකොට දැනෙන සනීපේ මොනවා කරලවත් ගන්න බැහැ.නැන්දේ කටටත් ගන්නකො.අනේ බෑ.මට මල පැන්නා.

මම නැගිටලා කලිසම ගලවලාම දැම්මා.වතුර බාල්දියක් පයියට දාලා සබන් ටිකක් ගාලා ආයේ වතුර ටිකක් දැම්මා.දැන් මේක පිරිසිදුයි.අනේ නැන්දේ කටට ගන්නකෝ.ප්ලීස්.ප්ලීස්.අනේ මේව නම් වැරදි වැඩ.කියලා මගේ පයිය කටට ගත්තා.හම්මෝ මට සුර සැප ආවා.මුලු පයියම කටට ඔබාගන්න බැරිවුනත් හොදට උරනවා.පොඩි එකෙක්ට lolipop හම්බෙලා වගේ උරන්නේ.මගේ ටොපා නැන්දගේ උගුරේ වදින කොට මාරම සනීපයි.මම නැන්දගේ කොන්ඩෙන් අල්ලලා කටට fuck එකක් දුන්නා.දැන් නැන්දා නැලවෙනවා.ඔය සීන් අස්සේ නැන්දගේ චීත්තේ ගැලවුනා සුදු රනහංස යුවල තොක් ගාලා එලියට පැන්නා.ඒ දෙක සුදුම සුදු පාටයි.nipples කලුයි රොකට් වගේ උල්වෙලා.නැන්දා දිය රෙද්ද ඇදගන්න try කලා.මම දිය රෙද්ද උදුරගෙන ගත්තා.අනේ පුතා දෙන්නකෝ කවුරු හරි දෙන්නකෝ.නැන්දා බය වෙන්න එපා කියලා මම පාත් වෙලා නැන්දගේ කුක්කු මැදින් මගේ පයිය තියලා fuck කලා.නැන්දට වැඩේ තේරිලා කුක්කු ලං කරලා අල්ලගත්තා හිරකරලා.දැන් මගේ පයිය කුක්කු අස්සෙන් ගිහිල්ලා නැන්දගේ බෙල්ලෙත් වදිනවා.මට යන්න වගේ ආව මම පයිය අරගෙන නැන්දගේ මූනට තියලා බඩු ලෝඩ් එකක් නැන්දගේ මූන පුරා විද්දා.බඩු ලෝඩ් එක විද්දට පස්සේ මට හිටගෙන ඉන්නත් අමාරුයි වගේ.නැන්දා මූන හොදගෙන දිය රෙද්දත් ඇදගෙන මම දිහා බලන්නේ වත් නැතුව ගියා යන්න.මමත් කලිසම ඇදගෙන ගියා.

මම යද්දි දැක්කා නැන්දා කාමරේට වෙලා තනියම අඩනවා

.මේ මම නිසාද.නැන්දා පව් කියලා මට හිතුනා.මටත් ඇඩුනා.ආය නම් නැන්දා ගැන වැරදියට හිතන්නේ නෑ.ආයනම් මුකුත්ම කරන්නේ නෑ කියලා මම හිතාගත්තා.ඔහොම ඊලග දවසෙදි මම නැන්දා දිහා බැලුවෙවත් නැහැ.මොකද මට පට්ට ලැජ්ජයි.මමනේ මේ විදියට නැන්දව ඇඩෙව්වේ.නැන්දා මම ලගට ඇවිල්ලා තේ එකක් අල්ලලා කිව්වා.මොකද පුතේ මේ කියලා ඇහුවා.මුකුත් නෑ නැන්දේ කියලා මම මගහැරියා.එදා දවසම ඔහොම ගෙවුනා.3 වෙනි දවසේ නැන්දා මම ගැන ගොඩක් බලනවා.එයා මම දිහා බලාන හිටියේ.මට හෙන අවුල.මේක හරියන්නේ නෑ.මම නැන්දගෙන් සමාව ගන්න ඕනි.එහෙම හිතනකොටම අම්මා ආවා වැඩක් කියාගෙන.පුතේ ඔන්න ඔය ඇතුලේ ටිකක් දුර ගියාම මඩුවක් තියෙනවලු ඒකෙන් ලාම්පු ටිකක් අරන් එන්න.ගොඩක් දුරයිද අම්මේ දන්නේ නෑ ගිහිල්ලම බලන්න.අනේ මට තනියම යන්න බැහැ අම්මේ.එකපාරටම සොනාලි නැන්දා පැනලා මම පුතත් එක්ක යන්නම් අක්කේ කිව්වා.ආ ඒක හොදයි එහෙනම් යන්නකෝ.දැන් මොන මගුලක් වෙන්නද යන්නේ මඩුවේ.
සීන් එක දැනගන්න ඕනිනම් හෙට ඉතුරු කොටස දානවා.බලන්නකෝ

No comments:

Post a Comment