Thursday, December 22, 2016

කටට දීම 4(අවසාන කොටස)

කටට දීම 4


නැන්දගේ පුකේ හිලෙන් මගේ බඩු බේරෙනවා.මඩුව ඇතුලේ තිබ්බ ටැප් එකකින් මම නැන්දගේ පුකේ හිල හේදුවා.පුතේ මට නැගිටගන්නත් අමාරුයි වගේ ඔයා හුකපු හිකිල්ලට.නැන්දා ඒකට කැමතිද? ඔව් පුතේ ගොඩක් ආසයි.මම නැන්දට කිස් එකක් දිලා.නැන්දට අමාරු නම් මම දර අතේ අරගෙන එන්නම්.ගෑනිට ඇත්තටම අමාරුයි වගේ.මිනිහා දාලා ගියාට පස්සේ හුත්ත සීල් කරලනේ තිබ්බේ.මම සීල් එක කැඩුවට පස්සේ අමාරුයි වගේ.අපි දරත් අරගෙන ආපහු ගෙදර ගියා.කාටවත් වැඩිය සැක හිතුන් නෑ.


ඔහොම සතියක්ම මල ගෙදර හිටියා.මඩුවෙදි හිකිවට පස්සේ නැන්දව සෙට් වුනෙම නැහැ.ඔහොම ඉද්දි අපි හැමෝම ආපහු අපේ ගෙවල් වලට යන්න පිටත් වුනා.නැන්දට ජැකක් වත් ගහන්න නම් සෙට් වුනේ නෑ.ඔහොම අපේ ගෙදර යනකොට ගොඩක් රෑ වුනා.සොනාලි නැන්දා එයාගෙ scooty එකේ ඇවිල්ලා හිටියේ.රෑ වෙලා නිසා අපේ අම්මා කැමති වුනේ නෑ නැන්දා යනවට.මම idea එකක් දැම්මා අම්මේ නැන්දට අද මෙහෙ ඉදලා හෙට යන්න කියන්න කියලා.නැන්දත් මට සෙක්සි හිනාවක් දාලා හා එහෙනම් මම ඉන්නම්කෝ කියලා අම්මත් එක්ක ඇතුලට ගියා.හිටපන්කෝ අද ඔය පුක මම පලනවා.හැමෝම රෑ වෙලා නිසා නින්දට වැටුනා.ඒත් මම නෑ.නැන්දට උඩම තට්ටුවේ කාමරේ තමා දුන්නේ.මම මගේ කාමරෙන් එලියට බැහැලා ඇගිලි තුඩු වලින් නැන්දගේ කාමරේ  පැත්තට ගියා.නැන්දගේ කාමරේ දොර බාගෙට  ඇරලා.

මම පිටිපස්සෙන් ගිහිල්ලා.නැන්දගේ ඇස් වහලා කටත් තද කලා.නැන්දා මාව එක පාරටම අදුර ගත්තා.මට හිතුනා ඔයා එයි කියලා ඒ හින්දමයි මම දොර ඇරලා තිබ්බේ.මේකිට දැන් පට්ට මෝලක් නේ තියෙන්නේ.නැන්දා ගිහිල්ලා දොර වැහුවා.මම දැන් ඉන්නේ ඇදක් මත දණහිසෙන් ඉහල කොටස පමණක් තබාගෙන, නැන්දා සෙක්සි විදියට මගේ ලගට ඇවිත් මගේ කකුල් දෙක ලගින් දැනගැහුව,ඊටපස්සේ මගේ කලිසමේ සිපර් එක හා බොත්තම ගැලෙව්වා පස්සේ කලිසම පහත්කරා ජොකා එක්කම,මමත් පොඩි සපෝට් එකක් දුන්නා ඉස්සිලා,එත් එක්කම මෙන්න මේකි මගේ පොල්ල උරන්න ගත්තා,මට සුර සැප, කවදාවත් කාපුනැති කැමක් කන පෙරේත පොඩි එකෙක් වගේ මේකී උරනවා,ඒ අතරේ ඇට දෙකත් මිරිකනවා,මම නැන්දගේ කොන්ඩෙන් අල්ලගෙන මගේ මුලු පයියම කටට එබුවා

අද නැන්දා මට හුකන සීන් එකක් තියෙන්නේ.පොල්ල අතහැරලා නැගිට්ටා,මාව තව ටිකක් අද උඩට තල්ලු කරා,පස්සේ මගේ බඩ හරියෙන් ඇවිත් වාදිවුණා ඒ ගමන්ම ඇදන් හිටපු නයිටිය ගැලෙව්වා,අම්මා මෙකි බ්‍රා එකක් ඇදලත් නෑ, කැරීම ගෙඩි දෙක,එහෙම්මම කකුල් දෙක දෙපැත්තට දාලා මගේ පැත්තට පහත් උනා,මට උරපන් කියනවා වගේ,ඔන්න මම ගෙඩි සෙල්ලම පටන් ගත්තා,දැන් උරනවා නියමට,මේකි කෙදිරි ගානවා, මගේ එක පුපුරන්න වගේ,එක පාරකට එක ගෙඩියක් කද්දී අනික අතගානවා.ආහ් මගෙන් කුක්කු බොන්න කොල්ලො.කුක්කු හපන්න එපා රිදෙනවා.

මම ගෙඩි කාලා ඉවර වෙලා මේකිව පෙරලා ගත්තා,පෙරලලා කකුල් දෙක පළල් කරා ,අඩෝ හුත්ත නියමයි කන්න හිතෙනවා, ඔන්න දැන් දිවේ වැඩේ පටන් ගත්තා , හොදටම කෙදිරිය දැන්,මාත් දිව දානවා මගේ ඔලුව තදකරල අල්ලාගෙන ඉන්නේ නැන්දා,මම ඇගිලි වලින් fuck එකක් දුන්නා නැන්දගේ හුත්තෙන් ජූස් විදින්න.ලුනු රහ වගේ.නැන්දා මගේ ඇගිලි ලෙවකෑව පොඩි එකෙක් වගේ විනාඩි 5ක් විතර ගියාට පස්සේ අනේ දාන්න පැටියෝ කියලා කිව්වා, ඒ ලැබුණු අවස්ථාවෙන් උපරිම ප්‍රයෝජන ගන්නත් එක්ක මම කකුල් දෙක පළල් කරලා හිලට තියලා තදකරා, ටිකක් විතර හිරට බැස්සා මාත් හිමින් හිමින් ගහලා හොදට බස්ස ගත්තා, දැන් තාලෙට ගහනවා

මට ටිකක් වෙලා යද්දී doggy ගහන විදියට ගහන්න ඕන උනා, මම පක එලියට ගත්තා එලියට අරගෙන නැන්දව අනිත් පැත්තට හැරෙව්වා, පයිය පිටිපස්සෙන් දාලා ගහන්න ගත්තා,එදා මඩුවෙදි පුක පැලුව නිසා    දැන්නම් ලේසියට පුකේ හිලට බහිනවා. දැන් නම් පුදුම සැපක්, මෙකි බෙරිහන් දෙනවා අහ්හ්හ් කියා කියා,මට නිකම් පිස්සු වගේ මල්ලියා අදිපෝෂණය හැදිලා වගේ නැගලා :D

මම බල්ලෝ ක්‍රමේට ටික වෙලාවක් ගැහුවා, පට්ටයි අහ්හ්,,මගේ පයියනම් හොදට තෙත් වෙලා තියෙන්නේ, එත් අරකිගේ පුක තෙත් වෙලා නැතුවා, ටොපාව පුකේ හිල ගාවින් තියලා හිමිහිට හිම්හිට බස්සන්න පටන් ගත්තා ,නැන්දට තියෙන්නේ කැරීම පුකක්,,, කෙදිරිය නිකම් පුක මම පලනවා වගේ,එන්න එන්නම් මල්ලිව ඇතුලටම දැම්මා, දැන් රිදම් එකකට ගහගෙන යනවා, මේකිට ටික වෙලාවක් යද්දී ගියා ,මට ඒක හොදටම තේරුණා,නැන්දව පන නැති උන වගේ උනා,

දැන් මටත් හොද ගණන් මටත් යන්න වගේ කකුල් පන නැති වේගෙන ආවා,මම පුකේ අරින වේගය වැඩි කරා , ඇත්තටම මට විනාඩි දෙකක්වත් වේගෙන් පුකේ අරින්න බැරිවුණා,මුළු සර්වන්ගයම කිලිපොලාගෙන බඩු ලෝඩ් එකක් නැන්දගේ පුකට විතැන්වුණා,කිසිදාක නොවූ ලෙස පට්ට කැරි ලෝඩ් එකක් ගියා,මගේ ලොකුවට හිටපු මල්ලියා එක පාරට පොඩිවෙගෙන එනවා දැනුනා,මම කපපු ගහක් කඩාගෙන වැටෙනවා වාගේ නැන්දගේ අග උඩට වැටුනා,ටික වෙලාවක් යද්දී මම ඇදේ අනිත් පැත්තෙන් අල උනා, පස්සේ තොලක් දාන්න පටන් ගත්තා,හැමදේම කරා මිසක් ඒ වැඩේ කරන්න බැරිවුණා නොවැ :P ,

නැන්දටත් එහෙනම් හිකුවා නේද.නැන්දා ඔයාට මම ගොඩක් ආදරෙයි.මට ඔයාව ආයෙත් ඔයාව හම්බවෙන්න දෙනවා නේද.ඔයා දැන් මට පුතෙක් නෙමේ මගේම මහත්තයා වගේ.ඔන්න ඔහොම තමා මගෙයි නැන්දගෙයි කතාව පටන්ගත්තේ.


කටට දීම අවසානයි.........

No comments:

Post a Comment