Friday, January 6, 2017

පුංචිගේ අතවරය 3

මාමාත් යන්න ගියා.මගේ එහාපැත්තේ පුංචි වැතිරිලා ඉන්නවා.මගේ මුලු ඇගම ගදයි.පුකත් රිදෙනවා.දැන්නම් නාන්න ඕනි.ඒත් පුංචිගෙන් අහන්න බයයි කෙලලා ඇරියොත් වේවැලකින් වත්.මම ඒක නිසාම නාඩි ඇහුවා මැඩම් මම ඔයාව bathroom එකේදි පිරිසිදු කරන්නද? මට හෝදගන්න ඔනී කිව්වොත් මල පනියි කියල තමා එහෙම කිව්වේ.ආ උබට දැන් ඔය වැඩේ අහුවෙලා තියෙන්නේ.මට ඉස්සරහටත් මැඩම් කියලා කතාකරපන්.හා වරෙන්කෝ මාව හොදට පිරිසිදු කරපන් හොදේ.පුංචියි මමයි හෙලුවෙන්ම bathroom එකට ගියා පුංචි නාන්න ගත්තා.මම පුංචිගේ මුලු ඇගම අත ගගා පිරිසිදු කරන්න ගත්තා.

ඔහොම ඉන්නකොට පුංචි මගෙන් ඇහුවා කොල්ලො මම උබට මෙච්චර ගැහුවා වද දුන්නා ඇයි උබ කිසිම ප්‍රශ්නයක් අහන්නේ නැත්තේ?? මට රිදුනා තමයි මැඩම් ඒත් ඔයා මගේම පුංචි නිසා මම ඒවා ඉවසුවා.අනිත් එක ඔයා දුන්නු sex එවා ගොඩක් අමාරු වුනත් එවාට මම හරිම ආසයි අමුතුම sex feeling එකක්.මේක මගේ පලවෙනි sex එක නිසා මට ගොඩක් සතුටුයි.අනිත් එක මට මොනවා කලත් මැඩම් මට ආදරෙයි කියලා මම දන්නවා.අනේ කොල්ලෝ..පුංචිට ඇඩුනා.මට මැඩම් කියන්න එපා පුතේ ඔයා පුංචිම කියන්න මට.ඔයාට දුන්නේ ඒ වද වලට ඔයා ආසයි නේද?


ඔව් පුංචි මම ගොඩක් ආසයි.


මගේ වහලෙක් වෙන්න ආසද?


අනේ ඔව් පුංචි.


අනේ හිහ් මගේ කොල්ලෝ.ඔයාට ඇත්තම කියන්න මම පොඩි කාලෙ ඉදලම ඔය BDSM වගේ වැල් video වලට ගොඩක් ආසයි.මම හීන මැව්වා කසාද බැදලා මගේ මහත්තයා ඒවා මට කරනවා බලන්න.කොහෙද මට සෙට් වුනේ පොන්නයෙක් නේ.ඒවට ආස නිසාම මම මගේ මිනිහව මගේ වහලෙක් කරගත්තා...ඒකට ගෑනියෙක්ව සතුටු කරන්න බැහැ පුතේ.ඒත් අද ඔයාගේ මේ ලොකු යකඩෙන් මාව සැනසුවා.බොහොම ස්තූතියි.දැන්නම් ගෑනිට හෙන සතුටුයි මටත් පට්ට ආතල්.පුංචියි මායි බදාගෙන නෑවා...එදා කෑම හැදුවේ මාමා.මට ගෙදරදි අදින්න පුලුවන් වුනේ ජොකෙක් විතරයි.කෑම කෑවෙත් ජොකා විතරක් ඇදගෙන.මාමා හෙලුවෙන් තමා ඉන්න ඕනි.එදා රෑ පුංචියි මායි ඇදේ එකට බදාගෙන නිදාගත්තා.පුංචි කිව්වා මට හෙලුවෙන් නිදාගන්න කියලා.ගෑනිව තරහ කරගත්තොත් අවුල් නිසා මම හෙලුවෙන්ම නිදාගත්තා.මාමාට බිම නිදාගන්න කිව්වා හෙලුවෙන්ම.

අනිත් දවසේ ඇහෙරෙනකොට පුංචි සාලෙට වෙලා කවුදො කපල් එකක් එක්ක කතා කරනවා.මමත් මූන හොදලා කාමරේට වෙලා හිටියා.මට ජොකෙක් විතරනේ තියෙන්නේ එලියට යන්න අවුල් වගේ.එකපාරටම පුංචි ඇවිල්ලා එන්නකෝ පුතේ ඔයාව හම්බෙන්න ඇවිල්ලා.සාලේ දොර වහලා ජනෙල් සේරම වහලා.මාමා කාරයා උදෙන්ම වැඩට ගිහිල්ලා.ඒ කපල් එක හෙන සල්ලි කාරයෝ වගේ.ගෑනි වයස 38ක් විතර.හොද පිරිපුන් ඇගක් තිබ්බේ ගෑනිට.ලිෆ්ටික් ගාලා කුක්කු එහෙම රොකට් වගේ.ඩෙනිමක් ගහලා හිටියේ.මිනිහා 40 පැනලා වගේ.ඌ හොදට size එකෙක්.මාව ඒ කපල් එක මැදින් ඉන්දුවා.මට හෙන ලැජ්ජයි වගේ.මම ජොකා විතරයි ඇදලා ඉන්නෙත්.ගෑනියි මිනිහයි මම දිහා බලාගෙන ඉන්නවා කන්න වගේ.පුංචි කියපි  කොහොමද .කොල්ලා.ආය ඉතින් සුපිරි.ඊයේ රෑ මටත් පට්ට fun එකක් දුන්නා.ගෑනි මන් දිහා කැත විදිහට බලලා.මට නම් මේ පැටියව ඕනිමයි.මිනිහා කියපි ඔයා කැමතිනම් මමත් කැමතියි.හරි එහෙනම් වැඩේ හරි මිනිහා සාක්කුවෙන් පර්ස් එක අරගෙන් සල්ලි වගයක් පුංචිට දුන්නා.එහෙනම් එන්නකෝ කාමරේට කියලා කපල් එක ගෙදර කාමරේට ගියා.පුංචි මගේ ලගට ඇවිල්ලා පුතේ ඔයා මට ආදරෙයි නේද.ඔව් පුංචි එහෙනම් අර කාමරේට යන්න.පුංචි මාව සල්ලි වලට වික්කා.මේ කපල් එක මට මොනවා කරයිද කියලා දෙවියෝ තමයි දන්නේ.මම බයෙන් බයෙන් කාමරේට ගියා ගෑනි මාව උස්සලා ඇදෙන් තිබ්බා බය වෙන්න එපා බබා අපි ඔයාව හොදට බලාගන්නවා කියලා මගේ තොල් හයියෙන් ලෙවකන්න ගත්තා.හම්මෝ එකනම් සුපිරිම තොල් දැමිල්ලක්.මගේ දිවත් එක්ක එකතු කරල දුන්නා කැරි සැපක්.මමත් ගෑනිගේ තොල් ලෙවකෑවා සුපිරියට.ගෑනි එක පාරටම නතර කරලා මාව බිම දනගැස්සුවා.මිනිහා මගේ ඉස්සරහට ඇවිල්ලා උගෙ කලිසම පාත් කලා.මේකගේ අගල් 6 ක් 7 ක් දිග පයිය මගේ මූනෙත් වැදුනා.ආපෝ ඊයා.මේක ලෙවකන්නත් වෙනවා.ආ කොල්ලො ඕක දැන් ලෙවකාපන්.අනෙ අයියෝ මට වුන දෙයක්.දැන් කොල්ලු කාරයොන්ගෙ වැඩත් කරන්න වෙලා




No comments:

Post a Comment