Wednesday, December 28, 2016

බෝඩිමේ ඇන්ටි 4

ඔන්න අනිත් දවසේ ඇහැරුනේ ලොකු සද්දෙකින් මාමා කාරයා.ගෙදරින් යන්නයි සූදානම.නැන්දා අඩනව.මමයි උශානයයි සීන් එකට enter වුනා.උබ වගේ ගෑනියෙක් එක්ක මම ඉන්නේ නෑ.ඇන්ටි කියපි යන්න එහෙනම් ඔයා දන්නේ මට ගහන්න විතරනේ.එක පාරටම මාමා ගහන්න අත උස්සන කොට මමයි උශානයයි පැනලා නැවැත්තුවා.උට දුන්නා හොද පෝරියල් එකක්.ඇදුම් බෑග් එකත් එලියට දාලා උවත් එලියට ගිහින් දැම්මා.හරි යකෝ මට මේ ගෑනි විතරද ඉන්නේ.

ඌ කෑ ගගහා ගියා යන්න.අනේ පුතේ බොහොම ස්තුතියි..ඕක මොකද්ද ඇන්ටි.ඔය මනුස්සයට ඔය හොද වැඩියි.එන්න පුතා ඇතුලට කෑම කමු.ඔන්න එදා තමා ඇන්ටි හිනා වෙලා ඉන්නවා දැක්කේ.අපි කාලා සාලේ ඉදගෙන හිටියේ.නැන්දා කියපි ඔයාලට කියන්න දෙයක් තියෙනවා ඉන්නකෝ කියලා.දොරවල් වහලා ජනේලුත් වහලා දැම්මා.ඔයාලා දෙන්නා අද මගේ ජීවිතේ බේරුවා.ඒක නිසා අද මම දෙන්නටම තෑග්ගක් දෙන්න තීරනය කලා කියලා නැන්ද ඇදගෙන ඉන්න ඇදුම් සේරම අපි ඉස්සරහම ගැලෙව්වා.ගෑනිගේ ඇගේ කිසිම ඇදුමක් නෑ.අපි දෙන්නට කරන්ට් වැදුනා වගේ වුනා.උශානයා කියපි අනේ නැන්දා ඕනි නැහැ මේක වැරදි වැඩක්.අනේ ඔව් ඇන්ටි.අපිට බෑ වගේ.ඔයාලා අද මාව ඒ යකාගෙන් බේරගත්තා.ඒකට තෑග්ගක් දෙන්නම ඕනි කියලා අපි ලගට ඇවිල්ලා.අපි දෙන්නගේම කලිසම පාත් කලා.දෙන්නගෙම පයියවල් යකඩේ වගේ.කටට ගන්න ගත්තා මුලින්ම මගේ.අනිත් අතෙන් අතේ පාර දෙන්න ගත්තා උශානයාගේ පයියට.අපි දෙන්නත් දැන් හෙලුවෙන් ඉදගෙන.නැන්දා අපි දෙන්නගේ පයිය සූප්පනවා.ම්ම්ම්ම්ආහ්.ඇන්ටි අපි කාමරේට යන්ද.ආහ් ඇදේ තියාගෙනම ඇන්ටිට හුකන්න ඕනි නේ.කමක් නෑ එන්නකෝ කියලා.අපි තුන් දෙනා.හෙලුවෙන් කාමරේට ගියා.උශානයා ඇදේ නිදාගත්තා.ඇන්ටි බලු style එකට පයිය ලෙවකන්න ගත්තා.මම පිටිපස්සෙන් ගිහිල්ලා ජොල් පුකේ පලු දෙක ඈත් කරලා චූවයි කිම්බේ හිලයි ලෙවකන්න ගත්තා.ආහ් උයි.ජනිත් පුතේ ආහ්.මම ඇගිලි දෙකක් පුකේ හිලට දාලා ලොකු කරා.කෙල තලියක් ඇතුලට දාල බලාන හිටියා.උශාන් පුතා එහෙනම් මේ ඇන්ටිගේ ඇතුලටම දාන්නකෝ කියලා.ඇන්ටි ඇදේ නිදාගත්තා.උශානයා කිම්බ ලෙවකන්න ගත්තා පිස්සෙක් වගේ.ආහ් උශාන් පුතා.clit එක හපන්න එපා.වාහ්ආආහ්හ්හ්හ්.චූව රිදෙනවා.මම ඇන්ටිට උඩින් ගිහින් පයිය කටට දුන්නා.සැරටම කටට ගත්තා.ආය ඉතින් පට්ට.ටොපා වටේට දිවෙන් ලෙව කෑවා.උශානයා ඇන්ටිගේ කකුල් දෙක උස්සලා උගේ පයිය එබුවා ඇතුලට.ආහ්..උය්යා..තොක් තොක් ගාලා ඌ  මැශිම start කරලා හුකාගෙන යනවා.මමත් ඇන්ටිගේ මූන උඩින් මගේ පයිය තිබ්බා ඇන්ටි මගේ ඇට දෙක ලෙවකන්න ගත්තා.කැරිම ආතල් එක.මම මගේ පයිය නැන්දගේ තඩි වටකුරු බෝල දෙක මැදින් තිබ්බා.නැන්දට වැඩේ තේරිලා කුක්කු දෙක දෙපැත්තෙන් පයිය මිරිකෙන විදියට හිර කලා.දැන් මගේ පයිය ගෙඩි දෙක මැද.මමත් මගේ මැශිම ස්ටාර්ට් කරලා ගෙඩි දෙක මැද්දෙන් හිකුවා.උශානයා නැන්දට හුකනවා.මගේ පයිය නැන්දගේ බෙල්ලෙත් වදිනවා.උශානයා ඔහොම පැය භාගයක්ම හුකලා පයිය එලියට ගත්තා මහන්සියට.ජනිත් පුතා ඔයත් ආසයි නේද එන්න එහෙනම් ඇන්ටිට හොද පයියකින් fun එකක් දෙන්න.මේ හුත්ත පලන්න.මම පයිය හිමීට නැන්දගේ හුත්තට ඔබලා නැන්දව වඩාගත්තා.අනේ මේ කොල්ලා නම්.උශානය මහන්සියට ඇදට වෙලා හිටියේ.මම නැන්දට වඩාගෙන හුකන්න ගත්තා.නැන්දා මාව බදාගෙන අල්ලගෙන හිටියේ.නැන්දගේ කුක්කු මගේ ඇගේ හිරවෙලා.නැන්දා මගේ පයිය උඩ සැපට උඩ පනිනවා.වඩාගෙන හුකද්දි පට්ට ආතල් එකක් තියෙන්නේ.මම නැන්දගේ පුක මිරිකගෙනමයි හිටියේ.ආහ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ් චොක් චොක්...රිදෙනවා ජනිත් පුතා.මේ ඇන්ටිගේ හුත්ත පලන්න ආහ්හ්හ්.වූහ්.මට මහන්සියි වගේ නිසා ඇදට වැටුනා.මටනම් මහන්සියි.පුතාට මහන්සියි වගේ නේද.ඇන්ටි ඔයා අනිත් පැත්ත හැරිලා පගේ පයිය ඔයාගේ පුකේ හිලට දාගන්නකෝ.ඔයා වෙනුවෙන් ඕනි දෙයක් කියලා ඇන්ටි හිමීට පුක් පලු දෙක ඈත් කරලා පයිය ඇතුලට දාගන්න ගමන් හිටියා.ආආආඅහ් රිදෙනවා...උව්.මුලු පයියම දැන් ඇතුලේ.ඒයි උශාන් ඉස්සරහින් ඇවිල්ලා නැන්දගේ කිම්බ පලපන්.උශාන් දුවගෙන ඇවිල්ලා උගේ පයිය කිම්බට එබුවා.දැන් ඇන්ටිට පිස්සු වගේ.මගේ පයිය පුකේ හිලේ.අරූගේ පයිය කිම්බේ.ඇන්ටිට ඇඩුනා එක පාරටම.කොල්ලො දෙන්නා මාව මරන්නද යන්නේ ඔයාලා දෙන්නා වෙනුවෙන් ඕනි දෙයක්.උශානයා චක චක ගාලා මොල start කලා මම පුකේ හිලට හිකුවා.අනේ රිදෙනවා ඌයීඊඉආඅහ් අ ආආහ් මේ ඇන්ටිට හුකපල්ලා.ඇන්ටි අපිව තවත් දිරිමත් කලා.චකස් චකස්.ඇන්ටිට ජූස් ගලන බව මට තේරුනා.ඒත් එක්කම උශානයාගේ කැරි ලොරිය ඇන්ටිගේ හිල පුරා විද්දා.මම එසැනින්ම ඒ බඩු එහෙම්ම තියෙද්දි මගේ පයිය පුකේ හිලෙන් අරගෙන චරස් ගාලා කිම්බට බැස්සුවා.චරස් චරස් ගාලා බැස්සා.මම මගේ උපරිම වේගෙන් හුකන්න ගත්තා.ආඅව් ආඅම්.ම්ම්ම් ඉන්න බෑ.ආහ් ඊයි..ආව්.මටත් ඉන්නම බෑ ඇදත් කඩාගෙන වැටෙන්න වගේ.මම මගේ මෝල් පයියෙන් කිම්බට හිකුවා කිම්බ පැලෙන්න.මගේ ඇටදෙක චටස් චටස් ගාලා නැන්දගේ යට වදිනවා.නැන්දගේ සුදු කුක්කු දඩස් දඩස් ගාලා හෙල්ලෙනවා.මගේ ඇගත් සීතල වෙලා මගේ බඩු ලොරියත් නැන්දගේ කිම්බ ඇතුලටම විද්දා.මම එහෙම්ම ඇදට වැටුනා.උශානයා එහාපැත්තෙ.නැන්දා මැද නිදි.ඒකනම් පට්ටම fun එකක්.තවමත් නැන්දගේ කිම්බෙන් අපි දෙන්නගේ බඩු බෙරෙනවා.


ඉතිරි කොටසත් දෙන්නම් හෙට

No comments:

Post a Comment