Tuesday, December 27, 2016

බෝඩිමේ ඇන්ටි 3

මාමා එක පාරටම කියපි.ආ දැන් ඇති නැගිටලා ඔය ඇදුම් සේරම ගලවලා දාන්න.උබලා ආතල් එක ගත්තනේ කොල්ලනේ දැන් මටත් fun එකක් ගන්න දීපල්ලා කියලා මාමාත් ඇදුම් ගැලෙව්වා.දැන් බිම බැල්ලියෙක් වගේ හිටපන් කියලා නැන්දට කිව්වා.ඊට පස්සේ මාමත් නැමිලා doggy style එකට පුක උස්සලා කිම්බට පයිය එබුවා.චරස් චරස් ගාලා සිං ගාලා පයිය එබුවා.ආආහ් ආඅහ්.උබලා දෙන්නා ඉස්සරහින් ඇවිල්ලා නැන්දට කටට දීපල්ලා.අපි දෙන්නත් ඒකට අවනත වෙලා නැන්දගේ කටට එබුවා මගේ පයිය.මාමා හුකන නිසා නැන්දා ඉස්සරහට පස්සට යන නිසා පයිය කට ඇතුලට යනවා ආපහු එනවා.මාර fun.නැන්දා උශානයගේ පයියට අතේ පාර දෙන අතරේ මගේ පයිය කටට ගන්නවා.උශානයා කියපි මට යන්න වගේ.ආපෝ උබට දැන්ම යනවද මාමා කිම්බෙන් පයිය එලියට ගන්න ගමන්ම කිව්වා.ඒයි ගෑනියේ මුගේ පයියට අතේ පාරක් දීපන්.නැන්දා උශානයාගෙ පයියට පට්ට අතේ පාරක් දුන්නා.උශානයාගේ බඩු වලින් නැන්දව නෑවිලා ගියා.මුලු මූන පුරාන බඩු.එහෙම්ම උශානයා පුටුවට වැටුනා.

ගෑනියේ මෙහාට ඇවිල්ලා මගෙයි කොල්ලගෙයි උරපිය.නැන්දා අසරන විදියට ඇවිල්ලා අපි දෙන්නගේ පයිය උරන්න ගත්තා.කොල්ලෝ ඔන්න ඔය පුටුවෙන් ඉදගනින්.දැන් ගෑනියේ ගිහිල්ලා ඔය කොල්ලගේ පයිය උඩ ඉදගෙන කිම්බට පයිය බස්සගනින්.ඒත් මහත්ත්..ගෑනියේ උබ දන්නවනේ මම කරන දේ නොකරපුවම වෙන දේ නේද.නැන්දට කරන්නම දෙයක් නැති නිසා.මගේ ඇග උඩ ඉදගෙන පයිය කිම්බ ඇතුලට දාගන්නයි ලෑස්තිය.ගෑනියෙක්ගේ කිම්බකට රිංගන පලවෙනි අවස්තාව මේක.නැන්දා හිමීට මගේ පයිය කිම්බ ඇතුලටම දාගත්තා.මගේ පයියත් ඉතාම ආදරෙයෙන් හුත්ත බදාගත්තා.මටනම් දැන් සුර සැප.මම නැන්දට රහසින් කිව්වා.අනේ නැන්දේ මට සමාවෙන්න.ඒකට කමක් නෑ පුතා මේක මගේ වැරැද්ද.මේක තමා ඒකට දඩුවම කියලා.මගේ ඇග උඩ උඩ පනින්න ගත්තා.චක්ස් චකස් ගාලා මගේ පයිය නැන්දගේ කිම්බට රිංගනවා.නැන්දගේ ලස්සන සුදු බෝල දෙක මගේ ඇස් ඉස්සරහම උඩ බිම යනවා.මම එක තනයක් කටට දාගත්තා.පොඩි එකෙක් කුක්කු බොනවා වගේ මම තනේ ලෙවකන්න ගත්තා..ආහ් ආආහ්.රිදෙනවා.ආහ් ඌයි.චොක් චොක්.නැන්දා නැවැත්තුවා.මම එහෙන්ම පුකෙන් ඉස්සිලා නැන්දට හුකන්න ගත්තා නැන්දත් සපෝට් එකට ඉස්සිලා හිටියා..ආහ් ආහ්.දැන්නම් මට යන්න වගේ එහෙම්ම පයිය කිම්බ ඇතුලේ තියෙද්දිම මම බඩු ගංගාවක් ඇන්ටිගේ හුත්ත ඇතුලට විද්දා.මම පයිය හිමීට එලියට ගත්තා.සුදු පාට පෙන පෙන වගේ මගේ  බඩු නැන්දගේ කිම්බෙන් බෙරෙනවා.මම එහාපැත්ත බලද්දි මාමා පුටුවට වැටිලා නිදි.බීලා වැඩිකමටමද කොහෙද.උශාන් මාමව කාමරේට ගිහින් දාපන්.මම නැන්දව අරන් එන්නම්.උශානයා මට කුපාඩි හිනාවක් දැම්මා.මම ඒක ගනන් ගත්තේ නෑ.නැන්දේ එන්න නැගිටින්න ඔයා ඇදට යන්න.නෑ මට තනියම යන්න පුලුවන් පුතේ කියලා නැගිටින්න හදනකොටම නැන්දා වැටෙන්න ගියා.මම නැන්දව අල්ලලා නැගිට්ටුවා.තවමත් කිම්බෙන් ජූස් ගලනවා.මූන පුරා උශානයගේ බඩු.එන්න නැන්දේ bathroom එකට ඔයාව පිරිසිදු කරන්න.අපි හුකපු හිකිල්ලට නැන්දට කෙලින් ඉන්නවත් බැහැ.threesome වගේනේ.මම නැන්දව හෙලුවෙන්ම bathroom එකට අරන් ආවා.නැන්දගේ චූව ශවර් එකට අල්ලලා මම චූව ඇල්ලුවා.නැන්දා එක පාරටම ඉන්න පුතා මම හෝදගන්නම්.එතකොට තමා මම දැක්කේ නැන්දගේ පිටේ වෙවැල් පාරවල්.අනේ නැන්දේ මේ වේවැල් පාරවල්.ගනන් ගන්න එපා පුතා ඕක හරියයි.ඔහොම ඉන්නකො කියලා මම එලියට ඇවිල්ලා බාම් එකකුයි තුවායකුයි ඇන්ටිගේ ඇදුමුයි ගෙනාවා.ඇන්ටි එපා කියද්දි මම ඇන්ටිගේ පිටේ බාම් ගෑවා.ඇන්ටි හෙලුවෙන්මයි.එහෙම්ම ඇදුම් අන්දලා ඇදෙන් තිබ්බා.තිබ්බ ගමන් ඇන්ටිට නින්ද ගියා.

උශාන් අරූ නිදිද? ඔව් බන්? අපි යන ගමන් කතා වුන.පව් බන් ඇන්ටි.ඒකිට අපි හුකපු හිකිල්ලට නැගිට ගන්නවත් බැහැනේ ඕයි.සිරා කතාව බන්.ඒත් කැරිම fun එක ජනියො ඒක නම්.හ්ම් ඔව් බන්.ඒත් ශික්.අපි මේකට මොකක් හරි කරන්න ඕනි බන්.ඔව් බන් ජනියා.අනිවා නැත්නම් අර ගෑනි අරූගෙන් ගුටි කාලා මැරෙනවා.එදා මම නින්දට ගියේ මේකට හොද වැඩක් කරන්න ඕනි කියලා හිතේ තියාගෙනමයි.

No comments:

Post a Comment