Monday, December 26, 2016

බෝඩිමේ ඇන්ටි 2

බෝඩිමේ ඇන්ටි 2

නැන්දා ඇදුමුත් ඇදගෙන් බෙඩ් ශීට් එක බිම එලාගෙන කොට්ටෙකුත් තියාගෙන නිදාගන්න ලයිට් එක නිව්වා.ඔන්න එතකොට තමා show එක ඉවර වුනේ.Real විදියට ගෑනියෙක්ට හුකනවා අද තමා දැක්කේ.මට නැන්දා ගැන හෙනට දුකයි පව්ව අප්පා.මම ජනේලෙන් ඇස් අරගෙන උශානයා දිහා බැලුවා මේකා කලිසමත් පාත් කරගෙන පයිය එලියට දාගෙන අතේ ගහනවා.මොන හුත්තක්ද යකෝ කරන්නේ මේ.යකෝ මගේ ජීවිතේටම දැක්ක සුපිරිම fun එක.මගෙන් කුනුහරුප අහගන්නේ නැතුව මෙන්න මෙහෙ වරෙන්.ඌ කලිසමත් උස්සගෙන මගේ පස්සෙන් ආවා.කොල්ලො හෙට සෙට් වෙමු එහෙනම්.එල එල මචෝ..අපි දෙන්නම කාමර වලට ගියා.මම කාමරේට ගියපු ගමන් bathroom එකට රිංගලා කැරිම අතේ පාරක් ගැහුවා නැන්දා මතක් කර කර.මගේ පොල්ල ජීවිතේට මෙච්චර හයිය වෙලා නෑ.බඩු ලොරියක්ම විද්දා.මම හොදගෙන ඇදට වැටුනා.

අඩෝ උශාන් නැන්දා පව් ඔයි.අපි ඊලග දවසේ හවස තේ බොන ගමන් අපි හිටියේ.ඔව් බන් මාමා වේවැලෙන් ගහපු ගැහිල්ල කොහොමද.ඔව් ඕයි කැරිම ගැහිල්ලක්.මාමා කාරයා බීලා හිටපු නිසා මුකුත් මතක නැතුව ඇති බන්.ඔව් ඕයි අපිට ජනේලේ ගාවට එන්න කියපු එකත් මතක් නැතුව ඇති.බීලනේ හිටියේ නස්පුක් වෙන්න.ඔන්න එතකොට නැන්දා රෙදි වන වන හිටියේ.එතකොටම මාමාගේ බයික්කේ ඇතුලට ඇවිල්ලා නැවැත්තුවා.පොර වැඩ ඉවරවෙලා තමා ආවේ.පොර අපි ලගට ඇවිල්ලා හොරෙන්ම කියපි කොහොමද කොල්ලනේ ශො එක.මට කට උත්තර නෑ.මමයි උශානුයි මුනට මුන බලාගත්තා.මම බබා පාට් එකෙන් ඇහුවා මොන ශෝ එකද මාමේ?උබ බබා....කොහොමද උබලගේ බෝඩිමේ ඇන්ටිට මම දුන්නු ශොට් එක.යකෝ මේකාට මේ සේරම මතකයිනේ.උශානයා කියපි ආ මාමේ එකනම් පට්ට ආ.කියලා වැඩක් නෑ.එහෙම තමා මගේ වැඩ.උබලට තව suprice එකක් තියෙනවා කියලා මාමා බෑග් එකෙන් ගල් බෝතලයක් පෙන්නුවා.වරෙන් ගසමු කොල්ලනේ.මාමේ බෝඩිමේ ඇන්ටි අපේ අම්මලාට කියයිද දන්නේ නෑ.බයවෙන්න එපා මම ඒවා ගැන බලාගන්නම්.මේකා බිව්වොත් අපිට නැන්දගේ show එකක් බලාගන්න පුලුවන් නිසාම අපි හා කිව්වා.මමයි උශානුයි බොරුවට ගසනවා වගේ මාමාට පෙව්වා.බීලා බීලා මේකා කියපි.කොල්ලනේ උබලා දැන් මගේ යාලුවෝ.යමන් අපේ ගෙදර ගිහිල්ලා  හොදට කමු.මාමට කෙලින් යන්නත් පන නෑ.අපි දෙන්නා උස්සගෙන වගේ අරන් ගිහිල්ලා කෑම මේසෙ පුටුවකින් ඉන්දුවා කොල්ලනේ ඉදගනිල්ලා මෙතන ඉදන්ම කමු.ආ පුතාලත් ආවද ඉදගන්න මම බෙදන්නම්.ඇන්ටි හරිම හොද විදියට අපි දෙන්නට බත් බෙදලා දුන්නා.thankz ඇන්ටි.මාමටත් එහෙම්ම බෙදලා දුන්නා.මම බත් එක අනලා එක කටයි කෑවේ මගේ කටේ බත් සේරම ආපහු විසි කලා

යකෝ මේකට ලුනු නාවලානේ.ලුනු එකයි.උශානුත් කටට ගත්තු බත් එක විසිකලා.මාමට යකා ආවේසවෙලා ඇන්ටි දිහා බැලුවා.ඇන්ටිගේ ඇස් වලින් කදුලු බේරෙනවා.ඇන්ටි මාමාගේ කකුල් ලග දනින් වැටිලා සමාව ඉල්ලුවා.අනේ මම ඔයා කියන ඕනි දෙයක් කරන්නම් ගහන්න එපා.මට පට්ට දුක හිතුනා.මාමා කියපි වැරැද්දක් කලානම් දඩුවමකුත් තියෙනවා.දැන් කිව්වනේ ගහන්න එපා මම කියන ඕනිම දෙයක් කරනවා කියලා නේද.නැන්දා අඩ අඩ ඔව් ඔව් ගහන්න එපා ඔයා කියන ඕනි දෙයක් කරන්නම්.ඔන්න කොල්ලනේ උබලට මගෙන් තෑග්ගක් අපි දිහා බලලා මාමා කිව්වා.මාමා ඇන්ටිට කිව්වා උබ දැන් අතනට ගිහිල්ලා අර කොල්ලො දෙන්නගේ පයිය ලෙවකන්න ඕනි.මට නිකන් අකුනක් ගැහුවා වගේ වුනා.උශානයා බය වෙලා බලාන ඉන්නවා.මට හික් ගෑවුනා.මට මගේ පයිය නැන්දට දෙන්න ඕනි තමයි ඒත් මෙහෙම නෙමේ.නැන්දා පව්.මම කිව්වා නෑ නෑ මට බැහැ මම යනවා.මම නැන්දා ගැන හිතලම එහෙම කිව්වා.උශානුත් අපි යනවා කියලා යන්න හැරෙනකොටම මාමා කියපි එහෙනම් වෙන බෝඩිමක්ම හොයාගනින්.හුටා.මේ හදිස්සියෙ ඉන්න තැනක් හොයන්නේ කොහොමද.එතකොටම ඇන්ටි නැගිටලා ඇවිල්ලා අපි දෙන්නට කියපි මගේ වැරදි නිසා ඔයාලා යන්න එපා.එහෙම්ම දනගහලා මගේ කලිසම පාත් කලා.මගේ පයිය යකඩේ වගේ කෙලින් වෙලා නැන්දගේ මූනේ වැදුනා උශානයගේ කලිසමත් පාත් කරලා ඒකත් කටට ගත්ත.දැන් අපි දෙන්නා දෙපැත්තෙන් නැන්දා දන ගහගෙන පයිය ලෙවකනවා.මගේ පයිය කටට ගන්න අතරේ උශාන්ගේ පයියට අතේ ගහනවා.මගේ මුලු පයියම නැන්දගේ කට ඇතුලට දාන්න මදි ඒත් නැන්දා මගේ ටොපා උගුර මැදටම දැම්මා.කෙල තලියක් දාලා කට එලියට අරගෙන උශාන්ගේ පයිය කටට දාගත්තා.මගේ එකට එක අතින් අතේ පාර ගහනවා.ගෑනියෙක් මගේ පයිය අල්ලන පලවෙන් පාර නිසා පයිය ලොකුවෙලා නහුතෙටම.මගේ ටොපා වටේට දිවෙන් ලෙවකෑවා රවුමට මට සුර ලොව සැප දෙනවා ඇන්ටි.මාමා පුටුවක ඉදගෙන හිනා වෙවී බලාගෙන ඉන්නවා.ඔහොම අපි දෙන්නගේ මාරුවෙන් මාරුවට පැය භාගයක් විතර පයිය ලෙවකෑවා
හෙට ඉතිරි කොටස

No comments:

Post a Comment