Saturday, December 24, 2016

බෝඩිමේ ඇන්ටි 1

මගේ නම ජනිත්.මම කුරුනෑගල.මම A/L කරන්නේ කොහොම හරි මගේ first shy එක කෙලවුනා.මම ඒක නිසා second shy එකටත් සෙට් වුනා.අපේ අම්මලා මාව කොලබ ක්ලාස් වලට යවන්න තමා දැන් සුදානම.මොකද මෙහෙ හිටියොත් යාලුවොත් එක්ක රවුම් ගහන නිසා.මමත් ඒකට කැමති වුනා මොකද මෙහෙ හිටියොත් හෙන පිස්සු කෙලින්නේ.ඔන්න මම බෝඩිමක් එහෙම කොලබ හොයලා එහේ ගියා.

බොඩිමක් කිව්වට ගෙදරක්.ඒකේ හිටියේ ඇන්ටි කෙනෙකුයි එයාගෙ husband විතරයි.ඇන්ටි වයස නම් දන්නේ නෑ.ඒත් හොද පිරිපුන් ඇගක් තිබුනු ලස්සන තඩි කෙල්ලක් වගේ.පුක ජොල් වගේ වුනාට කැරි කද ඒකිගේ.ගියපු පලවෙනි දවසෙම මගේ හිත ඇන්ටා පාරට ඇදිලා ගියා.එහෙම sex feeling නම් ආවේ නෑ.ඒ මාමා නම් හෙන හොද පොරක්.පොර job එකක් එහෙම කරනවා.ඒත් ගෑනිත් එක්ක වලි වගේ.ඒ නැන්දත් මාමාට බයයි වගේ.ගියපු පලවෙනි දවසෙම මට ඇහුනා.මාමා නැන්දට කෑ ගහනවා.බොඩිමේ දෙවෙනි දවසෙදි එහා කාමරේට තව එකෙක් ආවා.ඌ උශාන් කියලා.මගේ වයසමයි බුවාත්.ඌ නම් අනුරාධපුර..කොහොමහරි පලවෙනි දවසෙම අපි දෙන්න හොදට fit වුනා.ඔහොම සතියක් විතර ගියා.මාමා කාරයා අපිත් එක්ක හෙන fit වුනා.කොච්චර fit වුනාද කියනවනම් එක දවසක් බොන්නත් සෙට් වුනා.උශාන් නම් බොන්නේ නෑ.මමනම් ආය ඉතින් බොනවා.හැබැයි සිගරට් නම් කටේ තියන්නේ නෑ.කොල්ලොත් එක්ක ගසපු පුරුද්දනේ.

ඔන්න එක දවසක මාමා කාරයා ආපහු fit වුනා බොන්න එදා බදාදා දවසක්.මමත් බියර් එක්කට සෙට් වුනා උශාන් කාරයා bite එකකට සෙට් වුනා.පොරගේ එදා පඩි දවස එදා මම වැඩිය බිව්වේ නෑ මාමාට නම් පට්ට වැඩියි.ඕන මිනිහෙක් බොන වෙලාවට තමයි ඇත්ත කියන්නේ.ඒක නිසා මාමාගෙන් ඇහුවා මාමේ මොකො අප්පා ඔච්චර ඇන්ටිට බනින්නේ.පව් නේ එ ගෑනිත්.ආපෝ ඔය බැල්ලි ගැන කතා කරන්න එපා.ඕකිට මිනිහෙක්වත් සතුටු කරන්න බැහැ.ඇන්ටි සෙක්ස් වැඩිය බෑ වගේ.මමයි උශානුයි මූනට මූන බලාගත්තා.ඒ කිව්වේ මාමේ.ඕකිට ලමයි හදන්න බෑ කොලුවේ.ඒක නිසා ඕකිට හුකන එක විතරයි කොරන්න තියෙන්නේ.ආ එක නිසා තමයි මෙයාලට ලමයි නැත්තේ.උශාන් කියපි ආපෝ ඕක මොකද්ද මාමෙ ඇන්ටිගේ ඇග දැක්කම කරන්න ලැබෙන එකත් සතුටක්නේ.ඒකත් ඇත්ත කොල්ලෝ ඒකිගේ පුකයි ගෙඩියි කොහොමද නේහ්හ්.ඒ අතින් මම වාසනාවන්තයි බන්...උබලා දැකලා තියෙනවද ඒ කුක්කූ පුක නෑනේ නෑනේ.මමයි උශානුයි හිනාවක් දාලා නෑනේ මාමේ අපි කොහෙ ඕවා බලන්නද??හිටපන්කෝ එහෙනම් තොපිලා ජනේලෙන් බලාන හිටපන් මම උබලගේ බෝඩිමේ ඇන්ටිගේ හුත්ත පලන හැටි කියලා මාමා වෙරි මරගාතේ ගේ ඇතුලට ගියා.

අඩෝ උශාන් මේක පට්ට chance එක හුත්තෝ.වරෙන් අපිට ඇන්ටිගේ  සුපිරි කද බලාගන්න පුලුවන්.අඩේ ඔව් බන්.ඒත් ඇන්ටි දකියිද.අනේ හුකේ දැක්කා නොදැක්කා මොකෝ ඕකිගේ බලාගන්න තිබ්බනම් ඇති බන්.යමන් වටෙන් ජනේලේ ගාවට සෙට් වෙමු

.අපි දෙන්නා ක්ශනික දුවගෙන ගිහිල්ලා ජනේලේ ගාව නාඩි සෙට් වුනා.ඇන්ටි නිදි.මාමා වෙරිමරගාතේ ඇවිල්ලා.ඒයි ගෑනියේ නැගිටපන්.ඇන්ටි එක පාරටම නැගිටලා බයෙන් වගේ මාමා දිහා බලාන හිටියා.ඔයා බීවද කියලා ඇහුවා.මම බීවට උබට මොකෝ.ලගට වරෙන්කො මයේ අම්මා.ඇන්ටි බයෙන් ලගට ගියා.මාමා ගත්තු ගමන් ඇන්ටිට තොලක් දාගෙන ගියා.දැන් තොගේ ඇදුම් ගලවපන්.ඇන්ටිත් අන පිලිගෙන ඇදුම් ගැලෙව්වා.ඇන්ටි මහත වුනත් කුක්කු එල්ලෙන්නේ නැහැ ඒවා ගල් වගේ.පුක නම් ජොල් වගේ අම්මෝ.ඒවා දැකලා මගේ පයිය කලිසම අස්සේ දගලනවා.උශානයා කලිසම උඩින් පයිය අතගානවා.මට හිනාත් ගියා.කෙල්ලේ උබ මගේ නේද.නැන්දා ඔව්ව්.එහෙනම් මගේ ඇදුමුත් ගලවලා මගේ පයිය ලොවපන්.ඇන්ටි මාමාගේ කලිසම ගැලෙව්වා.මාමාගේ පයියට කිස් දීලා මුලින්ම දිවෙන් ලෙවකාලා.කට දාගෙන උරන්න ගත්තා.මොනවා වුනත් මගේ පයිය මාමාගේ එකට වඩා ලොකුයි.මට ඒකටනම් අභිමානයක් දැනුනා.මොනවා වුනත්  නැන්දා සුපිරියටම මාමගේ පයිය කටට ගන්නවා.කට ඇතුලටම දානවා ආපහු ගන්නව.කෙල දාලා අතේ ගහනවා.මාමාට සැර ආතල් එකක් දෙන්නේ.ආ දැන් ඇති දැන් බැල්ලියෙක් වගේ ඇදේ හිටහන් මාමා කිව්වා.නැන්දා doggy style එකට හිටියා.මාමා පුකට කෙලපාරක් ගහලා පයිය තියන්න යනකොටම අනේ මහත්තයෝ ඕක කරන්න එපා.මාමා අහපි මොකද්ද ඒ කිව්වේ ආය කියපන්.අනේ ඕක කරනකොට මට රිදෙනවා.ආ ඇත්තද.රිදෙනවා නේ.හිටපන්කො එහෙනම් කියලා.කියලා මාමා එකපාරටම ඇද යටින් වේවැලක් ඇදල ගත්තා.දෙපාරක් හිතන්නේ නැතුව චටාස් පටාස් ගලා පුක ගැලවෙන්න වේවැල් පාරක් දුන්නා.අම්මො මමත් බයවෙලා හිටියේ.10 පාරක් විතර වේවැල් පාරක් දුන්නා.පුක රතු වෙලා ඇපල් ගෙඩියක් වගෙ.වේවැල් පාරවල් හිටලා.නැන්දා කෑ ගහ ගහ හයියෙන් අඩනවා.කට වහපන් වේසි කියලා මාමගේ ජොකා ගුලිකරලා නැන්දගේ කටට එබුවා.මාමා කිසිම හිතක් පපුවක් නැතිව පුකේ අරින්න ගත්තා.නැන්දා අඩනවා සැරටම.මුලු ඇගම රතු වෙලා මූනම කදුලු වලින් වැහිලා.මාමා පුකේ අරින ඇරිල්ලට නැන්දගේ හුත්තෙන් චූ බේරෙනවා.මාමා කාරයා මැශිමක් වගේ හුකනවා තොක් තොක් ගාලා.ගෙඩි හෙල්ලෙනවා එකසිය ගානට.පුක් පලු දෙක ලෙලදෙනවා.මගේ පයියත් ඒ අස්සේ එකසිය ගානට නැගලා.මාමා නැන්දගේ කොන්ඩෙන් අල්ලගෙන ඔලුව ඉස්සෙන්න doggy ගහන්න ගත්තා.පැය භාගයක් විතර මාමාගේ පයිය නැන්දගේ පුකේ හිල පලනවා ඒකෙන් ලේ එනවද මන්දා.මාමාත් කෑ ගහගෙන බඩු ලොරියක් නැන්දගේ පුක සිසාරා යන විදියට විද්දා.දැන් බැහැපන් ඇදෙන්

No comments:

Post a Comment